Subject: FW: liiklusõnnetuste statistika vanusegruppide lõikes
From: "Andres Ergma" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Apr 2024 13:57:04 +0300

Lugupeetud spetsialistid,

Viimasel ajal meedias ilmunud arvamused ja kommentaarid püüavad näidata,

nagu oleks pensionäridest autojuhid muutunud järsku üliohtlikeks 
liiklejateks.

Kas oleks meil võimalik saada liiklusõnnetuste statistikat vanusegruppide 
lõikes,

et saada selgust nende väidete kohta.

Tervitades,

Andres Ergma, juhatuse esimees

Eesti Pensionäride Ühenduste Liit

From: Andres Ergma <[email-masked]>
Sent: Monday, May 22, 2023 10:18 AM
To: [email-masked]
Subject: liiklusõnnetuste statistika vanusegruppide lõikes

Tere!

Eesti Pensionäride Ühenduste Liidu juhatus ja tema 28 tuhat liiget on 
huvitatud,

liiklusõnnetuste statistikast, s.h. 65+ juhtide osas. Arvame, et need andmed

annavad piisava info liiklusega seotud täiendavate loengute vajaduse osas.

Ootame  ülalpool märgitud infot meiliaadressil: [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Tervitades,

Andres Ergma, juhatuse esimees

Eesti Pensionäride Ühenduste Liit

Saadetud Windowsi jaoks mõeldud rakendusest Meil 
<https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=550986>